Bebeğimin kan değeri 10 çıktı, 10 aylık. Kan ilacına başlayacağız (demir değil). Daha önce çıktığım bi doktor başlatmamıştı yeni doktora çıktık kan ilacı kullanması lazım dedi. Bebeği kansız olan ilaç kullanan/kullanmayan var mı? Ve bu kansızlık neden oluyor :(((