Hayırlı geceler annelerim
3 yaşına girmek üzere olan oğlum var tuvalet eğitimini vs tamamladık çok şükür merak ettiğim şu 3 yaşında çocuğunuzu siz mi doyuruyosunuz yoksa çatal kaşık kullanarak kendi kendine müdahalesiz yiyebiliyor mu ? Tuvalet ihtiyaci için de aynı şeyi merak ediyorum açıkçası sizler tuvalete eşlik ediyo musunuz yanında yoksa kendi kendine gidip yapabiliyor mu ? Şimdiden teşekkür ederim sağlıcakla❣️