Rumeysa61 evet kaygı kalbe zarar verir.ben çok yapıyordum ama bakıp takip ediyorum nöroloji bir sorun olsa verdiğiniz hiçbir şeye tepkisi merakı olmaz.mesela 9.5 aylık anneleri bebeğim öpüyor beni diyo.benimki daha bilmiyor.11.ay dolacak.kasimda 1 yaş.ama diğer hareketleri normal.meraki çabası.. vesaire