Merhaba arkadaşlar 2 ay 20 günlük bebeğim gün içerisinde gayet sakin mutlu ama akşam 9 dan sonra çığlık çığlığa ağlamaya başlıyor gece 2-3 e kadar bu devam ediyor emmeyi reddediyor bu tarz olay başına gelen varmı veya neden oldugunu bilen çok zor durumdayız 🤦