Edapoyraz 13.5 aylığız hala olmadım. Doktoruma gittim adet söktürücü verdi. Hormonlara bakıldı herhangi bir sıkıntı yokmuş sadece regl olmadığım için ufak bir yumurtlama bozukluğu varmış. İlaç duzenler adet görmeye başlayınca tekrar gelirsin bakarız dedi.