Sara1904 diyet açmayı diğer ay başlayacağız , 6 aylık henüz bebeğim , asla alerji mamalarını kabul etmedi , keçi sütlü mama kullanıyorum hippin keçi sütlü mamasını kullanıyorum keçi sütü ile lor peyniri ve yoğurt yapıyorum peynir altı suyunu ekliyorum vs Doktor onayı ile keçi sütünden lor peyniri ve yoğurt yapabilirsin , çoğu inek sütü olan gıdalarda keçi sütü ile ilerliyorum , bebe bisküvisini keçi sütü ile yapıyorum vs sadece üç gün kuralı ile tepkisini ölçmelisin :)