Kızım 3 aylık ve son 2 aydır uykusundan sıcrayarak uyanıyor hatta çoğu zaman ağladığı bile oluo ama öyle böyle ağlama degil içi gidiyor resmen. Bu normalmi sizde yaşıyor musunuz? O ağladıkça beniö içim gidiyor resmen dayanamıyorum. Hocaya götürdük okuttuk bana mısın demio şimdi gene başladı yaşayan varsa sizde durum nasıl anlatır mısınız