Benim kızım 1 yaşına yeni girdi ve hala alt dişleri çıkmıyor acaba neden bı doktora gotursem mi . Üstte diş var 4 tane ilki üst yandan çıktı sonra üst önler şimdide üst öbür yan çıkmış hani utsteki on 4 dışı tamamlaniyor ama altta dış yok yani enteresan bişey gülsem mi üzülsemmi anlayamadım 😂 acaba neden böyle karışık çıkıyor normalde ilk alt disler çıkar benim kız bı değişik