Rabiacay simosum ayni durumdayiz 8 ay 23 günlük oglum, dogum iznim bitti isimin basina dondum.sizin gibiyim, gece cok berbat 😔
simosum yalnizkalp kahveyi tüketmiyorum çay da aynı şekilde fusetea içiyorum bir tek her gün sabah akşam bi onun içeriğine bakayım 😂
Aselbala simosum 😂😂 teşekkür ederiiiim 😂 deneyecegim çok şükür gece uyanık kalmıyor çoğu zaman ama 🤦 bakalım ne zaman düzelecek