Merhaba arkadaşlar, bebeğim 1 aylık son dört beş gündür emzirirken süt geldiği halde bırakıp ağlamaklı oluyor, huzursuz şekilde tekrar devam ediyor, tekrar bırakıyor. Biberon ile verince düzgün şekilde içiyor. Biberon çok az kullandım. Alışkanlık oluşmaması için. Başına gelen veya bilgi sahibi olan var mı?