stillwasser ay evet dikkat etmemişim tabi 6 aylık bebek bunları yer mi derseniz yer 5.ayda tadımlara başladıysa eğer. Ama ben 5.5 ayda başlatmıştım tadımlara 6.ayda sadece öğlen pütürlü püre şeklinde birşeyler veriyordum. Yine alerjisi yoksa bunları verebilirsiniz sadece porsiyonlara dikkat etmek gerekiyor zaten yazdıklarımdan hangisini verirse versin yiyeceği 2-3 lokma. Ben 6.ay sonuna doğru tarhana krep veriyordum 2-3 lokma yiyordu ya da muhallebi yiyordu ama 2-3 kaşık fazlasını hiç vermedim.
Şuan 9 aylık olucak 2 ana 1 ara öğün yapıyorum. Aceleci davranmadım yani bebeğimi ve başırsaklarını dolaşım sistemininin iyice çalışmasını istiyorum. 9 aylık olduğunda artık 3 ana 1 ara öğün yaptıracağım. 1 yaştan sonra da 2 ara öğün ☺️