Kızlar bende çok fena ölüm korkusu var. Dışarıya cıkmaya korkar oldum resmen. Arabaya binince sürekli kaza yapcaz paniği ile kendimi sıkıyorum eşimi çok darlıyorum bu konuda bazen o arabayı sürerken kolundan tuttuğum bile oluyor kaza yapmasak bile ben yaptıracağım. Yürürken, yanımdan birisi gecerken birsey yapacak mı diye her konuda. Doğumdan sonra daha da arttı psikolojik tedavi mi görmeliyim 😞