Byzasya Arkadaslar 33 günlük kızım var , doduğundan beri hep çok sıvı kaka yapiyor sari ve koyu sari civik su gibi ishal mi yoksa normal mi ?
EsraElisa Byzasya benimde öyleydi ama ishale benziyorsa eğer Bi Dr söyleyin onalr daha iyi blir genelde anne sütü alanlarda normal diyo Dr lar
Byzasya EsraElisa götürdüm kac doktora gittik kimi normal diyor kimi doktorda normal degil takip etmemiz lazım 2-3 hafta diyor bende sasirdim