Kızlar Sırt üstü yatırdığımda kafasını kaldıramıyo daha doğrusu çok hafif kaldırıyo sonra huysuzlanıyo ama kucaktayken gayet iyi tutabiliyo normal mi? Kontrolüne 1 hafta kaldı doktorumuz 2. Ay kontrolün de 1 ay sonra kafasını sırt üstü yattığında kaldırması gerektiğini söylemişti