19 aylık bı oglum var nerdeyse dogdugundan berı uyku yok bu aralar ozellıkle bıtık durumdayız gece 2 3 saat gunduz 1bucuk saatlık uykuyla ayakta duruyor nasıl duruyo bende bılmıyorum bebegım uyku gectıkten sonra yatagına koyunca hemen yuzustu donup poposunu havaya dıkıyor ve kısa sure sonra uyanıyor gaz oldugunu dusunuyorum ama her yolu denedım bu gaz neden bıtmıyor