Mamay Merhaba bebeğim 4 aylık ve kucaktayken sürekli oturmak istiyor. Dizlerime yatırıp oynattığımda doğruluğ oturuyor aynı şekilde bebek arabasında kalkmaya çalışıyor. Kaç aylıkken oturtabilirim?
Damla33 Mamay bn oturtrum valla 3.5 aylikken basladi once kucagimda dik olmadan oturttum suan normal oturuyo kucagimda kendi istiyo cunku skilinca bagiriyo zaten oturdugu 5 dk surmuyo yani
Seydameva Mamay 4. Ayında beri oturuyor bebeğiniz size sinyal veriyor zaten oturmaya hazır destekli bir Şekildr günde 10 dk kucağınızda da normal olarak oturtabilirsiniz 😌
Orkidemm Mamay doktorum 4 ay kontrolunde artik oturabilir dedi. Mama sandalyesi de dahil. Cok mutlu kendisinde yat yat nereye kadar 😂
Deletedmom812 Benim kızımda 4 aylık oturmaya başlattım yavaştam kendi istiyor çünkü tam olmasada hafif poposunu destekleyip oturtuyorum