Dogdugu gunden beri uyumayan cocugmvar . İki uyku yapıyordı 3. Gun 48 saatır uyku uyumuyoruz hiç . Normalde 1 rer saat uyurdum gene . Şimdi tek uyku yaptık gene uhumuyor . Sizde ben hiç uyku yapmasam olurmu 17 aylık . 8nıcuk gibi kalktı. Alşam 4te uyudu asla uyuyamadım öğle uykusuna . Şimdi uyumuor gene sallıyorum ayagımda yok çarsaftada salladık yok olmuyor. Yakın mayacagım cunku bıktım elden bişeyde gelmiyor sadece yarınsa bunu denesem dedım hiç uykusuz dursa cunku sallamdan asla uyumaz zaten sallasamda uyumyo gerçi