Bırbucul yasında oğlum var 1 aydır kendımı iyi hissetmiyorum hep düşünüyorum endişeliyim vücudumda herhangi birşey olsa hep olumsuza yoruyorum doktora gitmeden tatmin olmıyorum okuyorum araştıyorum belirtilerim anksiyete bozukluğuna çıkıyor sizde varmı acaba yada bununla nasıl başa çıkabilirim .