Merhaba herkese. Genel olarak pimpirikli bir anne değilim ama ateş konusu beni çok tedirgin ediyor, çoğumuz öyledir herhalde. Bebeğim 11 aylık toplasam 3-4 kere ateşlenmiştir. O da enfeksiyon kapmıştı, bir kere de ishal olmuştu bir kere de dişten. Hatırladıklarım bunlar. Bu akşam da birden gözlerinin bayık baktığını farkettim, elleri de sımsıcaktı. Hemen ateşini ölçtüm, kulak içi ölçerle 39,2 çıktı. Tedirgin oldum çünkü çok çok iyiydi hiçbir hastalık belirtisi de yok. Calpol verdim, üstünü çıkardım, uykunu erteledim, 38,2 ye düştü ve uyudu su an. Sorum su deneyimli annelere, hemen acile gitmemek gerek diye biliyorum ama hangi aşamada acile gidilmeli. Ya da gece uykuda sık sık kontrol edicem zaten de acile gitsem ekstra ne yapılıyor ateş durumunda, serum felan mı. Neden ateşlendi anlamadım