Dgndrmz Merhaba hanımlar yarın 3 aylık oluyoruz bugun saglık ocagı kontrolune gittik. 1 aylıkken bir kilo almıstı 2 aylıkken 1.600 gr almıstı suan 600 gram almısız 6.500 kiloyuz normalmı sizce 3 aydan snra alımlar yavaslıyo dıyolar hemşiremızde gecen ay 3 aylık kadarmış kilosu suan bıraz az almış ama ayına göre ıyı kılosu dedi bol bol emzir dedi sadece anne sutu verıyorum boy 61 cm kilo 6.500
Myagz Dgndrmz ilk üç ay fazla fazla alıyor canım 1000 1600 gram olunca o Aralık’ta beklemiştir yoksa normal gayet 🌸
Deletedmom812 Sağlıklıysa bebeğin takma canım bizde meme reddi var istediğim her an emziremiyorum anca uykuya geçişlerde reddetmiyosa emzir gitsin bol bol
Dgndrmz Deletedmom812 Allah yardımcın olsn valla bizde 2 gun meme reddi yasadık cok sıkıntıydı kavga dövüş zorla emzirdim normale dondu cok sukur.
Dgndrmz Ahsen123 ya biz önceki aylarda cok hızlı kilo aldık sanırım ondan orantısız olduğundan gecen ay 1600 kilo aldı cunku bu ayda 600 grama dustu
Ahsen123 Dgndrmz bebekler b5. Aydan sonra az kilo almaya başlar her ay bi kilo aldgını düşüneblrmsn takma canm kafaya benm bebeğim her ay 200 300 aşdı🤨
Dgndrmz Ahsen123 gerçi doğru diyosun canım her ay bi kilo olsa hemen kocaman bi adam olurlar 😂 sagol canım valla içime su serptin senin minnakının da saglığı yerindeyse olsn okadar alsın sağlıklı olmaları hepsinden önemli
Ahsen123 Dgndrmz aynen canm sağlıklı olsnlarda artk alşıo insan kilosnn a olması herseyine yeterki sağlık❤️
Esraabrklug Dgndrmz hayır 3 aya kadar değil banada ek gıdaya geçene kadar kilo alır ek gıdadan sonra yavaş alır dedi doktorlar.bizimki de 35 gunluk 3 buçuk doğdu şuan 5 kilo
Dgndrmz Esraabrklug doktorlar öyle bişey demedi zatende genelde söyleneni diyorum hani bilmiyorm canım valla olabilir doğrudur gelişimi ayına göre normal dedi ama onumdekı ay bidaha baklım dedi sık sık emzir dedi