Arkadaşlar bebeğim 3 ay 17 günlük 1 haftadır kesinlikle bir şey içmek istemiyor ne anne sütü ne mama. Süt alerjisi var alerjik mama kullanıyoruz normalde 3 saatte bir 120 ml içen çocuk bir gecede bıçak gibi kesildi iştahı şuan ne yapcam hiç bilmiyorum saatlerce aç kalıyo biberon asla almıyo beni de emmiyo zaten. Başına gelen var mı ne zaman geçer lütfen yardım edin artık onu aç yatırmaktan psikolojim alt üst oldu