Kızım 1 yaşına girdi Ataklardan gına geldi…
Kendimi pencereden aşağı bazen atasım geliyor 🤦mübarek çocuk Sabah 7 de kalkıyor saat 10 da tekrar uyuyor en fazla yarım saat bir daha akşamın 9 u 10 u zor uyutuyorum…
Ne zaman düzene gireceğiz ne zaman ben zorlanmıycağım ? Büyüsün artık velet 😂 Atağı tutup boğasım geliyor delirdim kendimce Yardım alacağım kimsemde yok 😱
2-3 yaş daha da zor diyorlar… Biri beni sakinleştirsin Galiba kafayı yedim Gece gece 🤔