Kızım 9,5 aylık 3 aydan beri sık sık idrar yolu enfeksiyonu geçiriyoruz 15 günde bir ayda bir şekilde ve antibiyotik şurup kullanıyoruz ilk başta antibiyotik iğne artı şurup ile başladık bebek alt bakımını çok dikkat ediyorum temizliğin özellikle ama doktorumuz bunun temizlikle alakası olmadığını kız bebeklerde enfeksiyonu olabileceğini söyledi ama biz sürekli geçiriyoruz ve şu an yine enfeksiyon olduğunu düşünüp yarın doktora götüreceğim çünkü sürekli ağlıyor ve poposunu kaldırıyor ilk idrar yolu enfeksiyonu geçirdiğinde çok ağrıdı yeşil akıntı geliyordu Ve idrarını yapamıyordu şu an bu şekilde ilerlemiyor Ama kültür ve idrar tahlili sonucunda enfeksiyon çıkıyor bizim gibi sık sık idrar yolu enfeksiyonu geçiren bebekler var mı Nasıl bir yol çizdiniz nasıl bir doktora götürmem gerekiyor Ben normal Çocuk doktoruna götürüyorum özel hastaneyi ne olabilir bana yardımcı olur musun