Hanifeisrfl 4 ay doğum iznim bitti. 6 ay daha ücretsiz izne çıkacağım bunun için rapor mu almak gerekiyor ne yapmalıyım ??
Berenpinar Hanifeisrfl dilekçe yazacaksın kurumuna. Kurumundan cevap gelecek ve öyle ayrılacaksın ücretsiz izine.