EmirReis zaten herşey kabullenmeyle başlıyor. Kabul ettiğiniz evet sıkıntının farkındayım dediğiniz an en büyük adımı atmış oluyorsunuz. İnsan konduramıyor yaşıtlarıyla olan farkı siz görebiliyorsunuz o farkın daha da açılmaması için bir an önce destek olmak şart bi sorun olsun veya olmasın böyle bir imkan varken değerlendirmek gerekir dediğiniz gibi eğitim bu ayrıca oraya gidince gördükleriniz karşısın da şükredeceksiniz. Her gittiğimin akşamı sessiz sessiz ağladığımı biliyorum öyle zor imtihanlar hepsi özel bireyler dünyanın hiçbir kötülüklerinden haberleri yok. Ne güzel ki artık çoğumuz bilinçli anneyiz en ufak noktada tedirgin olup önlem almaya çalışıyoruz. Ne kadar erken başlarsanız süreç o kadar kısa sürer ben ciddi bişey olduğunu düşünmüyorum çocuğunuzda uyaran eksikliği gibi geldi zamanla 0 a iner inşallah erken müdahale etmek önemli bu yolda başarılar diliyorum. Güçlü olmak zorundasınız herşeyden önce Güler yüzlü 🙂