yaseminsahin14 Bu soruda doğru dürüst yanıt alamayabilirsiniz. Söylenecek tek cümle “olabilir.” Hormonlarınız dengesiz de olabilir, hamile de olabilirsiniz. Süt korur dedikleri de budur, süt korumaz dedikleri de budur. Bir ay yumurtlamazsınız, diğer ay yumurtlarsınız ve bingo! Kan testi verip sağlamca korunun. Sonra hormonlardandır diyelim. 😊