Minkpndam 1 yaşında 10 anlamlı kelimesi varsa gayet yeterliymiş canım. Bence yaşına göre iyi gidiyor bebeğin. Benim kızımda anne, baba, mama, meme, gel, gitti, dede, gol, benim, teyze, hav hav, ce ee, pisi pisi, civciv, gidelim bunları söylüyor. Tüm uzuvlarını gösterebiliyor, komut alıyor, öpücüklü bay bay, alkış, çak bunları zaten erken yapmıştı. Bence yeterli bizim aydaki çocuklar için. Ama benim merak ettiğim 2 yaşına geldiğinde kelime haznesi nasıl bu kadar gelişecek 50 kelimeye çıkabilecek miyiz merak ediyorum sanki zor gibi geliyor.