Anneler bebegim tam 4 aylik bugün 3. Gün tam anca yapti kakasini ama kati mama aliyo azda anne sütü sizce neden olabilir dunde beslenmeyi reddetti yani az beslnedi gun içinde reddetti hafif beslendi yine bugün gayet iyi beslendi kabiz diye düşünüyorum boyle olan varmi ne yaptnz siz peki kabizken sma optipro kullaniyorum geçer mi