Nisaasel Doğum yapalı 6 ay dolmasına rağmen hiç adet görmedim kızımı emziriyorum doktor adet söktürücü kullanmamı söyledi ama içerisinde süte geçer diyor onun için kararsız kaldım var mı emzirirken kullanan sizce Kullanmalı mıyım?