bypolat merhaba. Biz 6 aylık olduk bugün son 15 gündür dediğiniz gibi ağlayarak uyanma, gözler kapalı uyku halinde ağlama bizde de var. Bugün kontrol günümüzde doktorumuza sordum. Diş yaklaşıyor ağrısı olabilir o yüzden olur dedi. Çok artarsa bir çay kaşığı calpol vermemizi söyledi. Doktorunuza bi sorun isterseniz uygun görürse sizde yapabilirsiniz.