Atahaninannesipnr almadım. Almayı düşündüm. İyi ki de almamışım, ucuz yollu bişeyler aldım, ama onu bile kullanmadım desem 😄 ilk günler bi heves kullanılıyo ama sonra saldım çayıra hesabına dönüyo. 14 aylık oldu. Sadece aldığım kaşığı kullanıyorum. Myceyin 5 li kaşığını almıştım, yedirmesi kolay oluyo diye kullanıyorum onuda. Onun dışında herşeyi kendi tabaklarımızdan veriyorum.