reyhantugra çok afedersiniz o adam tam bir kasap 🤦🏻♀️ babam yıllar önce ona ameliyat olmuş halen çeker o sıkıntıyı ve zaman zaman kanama geçiriyor adam. Ve kolonoskopi yapmadan ameliyat ediyor dayım da ona oldu sonra ağrıları geçmedi kontrole gidince kanser olduğunu öğrendik 😔 öldü ya adam! Ben onun korkusuyla başka hastanede araştırarak ameliyat oldum ve benim ki çok fazla operasyon gerektiriyordu maksimum 3 kez 😏 1. Oldum ameliyat sonrası 20 gün çektim sonra doktorum 3 ay bitince gel 2. Yapalım dedi gitmedim 🙈 10 sene oldu maşallah o kadar iyiyim ki 6 ay önce doğum yaptım doğuma yakın nüksetti ama sıcak suyla iyi oldum şuan gayet iyi 👍🏼 ismi var diye her doktor başarılı değil üzgünüm 😌 @kubra17- hangi şehirdesiniz?