TtazeAnne Asel231 ayyy kız Allahım öyle deme yaaaa pufffff benim adetime daha var ya ama adet olucak gibiyim kasiklarimda ara ara ağrılar oluyor
Asel231 TtazeAnne erkeklerin umrunda değil bende söylediğimde eşim olsun ne olacak ki demişti çok sinirlenmiştim nasıl olsa olan bizlere oluyor
Elele TtazeAnne evet bişe olmaz bana güven derler olan kadına okur ben de hap kullanmaya başladım inşallah yan etki yapmaz da
MinnakPanda TtazeAnne çünkü bebeğinizin yükü tamamen sizde anladigom kadarıyla. Ona göre hava hoş. O sadece bebeğinizi sevme kısmıyla ilgileniyor sanırım
MinnakPanda TtazeAnne O korunmuyorsa siz ilac kullanın yada spiral taktırın. Yada bı sekilde korunun. Daha bebeğiniz çok küçük. Olan o yavrucaga ve size olur
yagizinannesiiiiiiiiii TtazeAnne ufff bu ay benimde gecikti nerdeyse 1 ay olacak. Test yapmadım ağrım var bi türlü gelmiyor aşırı stres oluyorum 🥺
Sudenur_1 TtazeAnne he adet tarihinizi okumadım kasıklarda ağrı oluyorsa bilemedim şimdi test yaptınız mı merak ettim
TtazeAnne Sudenur_1 ay çok sağolun ya daha 4 aylık Çocuğumu emziremem 2 yaşına kadar emzirmeyi düşünüyorm yani Allah hakkımda hayırlısını versin ama niyeyse için hiç rahat değil ya 😂sanki hamileymisim gibi
Sudenur_1 TtazeAnne değilsindir bence canım içini rahat tut emzirme döneminde bunlar normal diyor doktor
Slmnese Eşiniz korunmuyorsa birlikte olmayın canım bu kadar basit neden bu kadar erkekler ne derse o kafasındasınız Yazık günah daha 4 aylıkmış bebeğiniz de
EYEY TtazeAnne bebişim korkma benimde doğumdan sonra adetim bitikten 10-15 gün sonra kasıklarım ağrıyor hep dr bana yumurtlama yaptığım için bu ağrıların normal olduğunu söylemişti büyük ihtimal öyle bişey seninki de gene de testini yap ama bunu unutma