papatya_1125 bhtsizbdvi içinde iki madde var adlarını unuttum bu iki madde ickinyapiminda daa kullanılıyor.ve hormonları bozuyor hatta bebeğe 4 yaş öncesi vermemek gerekiyo.bebeklerde ileride erken ergenliğe girmeye de sebebiyet veriyo.bunun yerine beslenmenizi düzeltin.gaz zaten geçici durum.buyuk tuvalet için de barsak düzenleyici probiyotikler var ve ilaç degilll
Aysee_38 _lleyla bebeğin çok küçükse yani 3 ayın altında ise ben yapamadığı zaman kulak çöpüne zeytinyagı ile bulayıp makatın girişinden hafif sokuyordum hemen yapıyordu. Ama ona da çok alıştırmamak lazım kaslar işlevini görsün diyee. Çok zorda kalırsan yap. Sonra zaten kendisi vücut topluyor sistemi filan.. Ama başta cok küçükler yapamıyorlar haliyle
sev_35 Bişey yapmana gerek yok canım bu aylarda noal karşılanıyor vücuduna yariyo içtiği süt bnde yasadim aynı şeyi 7 günde yaptı kakasını kendi
Byzasya Benim de 1 aylik kizim var 3 gün yapmadi kakasini kendide cok gazli bi bebek , dün gece acile götürdüm karni artik sis gibi duruyordu filmini cektiler bagirsaklari kaka ve gazla dolmus dediler lavman yaptilar aninda kakasini yapti
66arasim _lleyla Bana kalırsa müdahale etme bende yaşadım aynı durumu 1 hafta yapmadı oğlum ara arada aynı oluyo sonra yapıyor kendiliğinden zaten 10 güne kadar yapmamamasi normal ha illa bişey yapmak istiyorsan saf zeytinyağıni anne sütüne çay kaşığı kadar karıştır ver birde zeytinyağıni kulak copuyle poposuna sur yapıyor
Meva22 _lleyla kızım 2 aylıkken kaka sorunumuz başladı fitil aldım eczaneden ne zaman zorlansa yarısınınsa yarısını atıyorum anında yapıyor şuan 3 aylık az önce yine attım yaptı rahatladı uyudu valla