Herkeee merhaba bebeğim 19 aylık. 6 gündür. İshal. 2 gün önce kaka tahlili amip pozitif çıktı. Flagyl başladık. 3-5 defa yapardı günde. Bugün şurubun ikinci günü ve bugün 10 defa yaptı. Tekrar hasteneye gittik. Kakası da kanları da temiz çıktı. Acaba ilaç mı yan etki yaptı, ya da ilacı kullanınca süreç böyle mi ilerliyor. Bilen yaşayan varsa yazabilir mi lütfen. Ayrıca bugün tüm gün su gibi yaptığı İçin poposunu çok yaktı ve pişik oldu ilk defa. Ne yürümek ne oturmak istiyor. Sürekli huysuz bu yüzden.