Emineyakupoglu Merhaba arkadaşlar ben 2 aylık bebeğini emziriyorum fakat sütümün yetmediğini düşündüğüm için bugün Bebelac mama vermeye başladım ama sırınga ile veriyorum benim gibi olan anneler var mı bu arada bebegim 3 700 doğdu şuan 5 kilo sizce az mı
Emineyakupoglu Tugce bilmiyorum ki çevremde herkes bu çocuk zayıf sanki diyorlar birde bebeğim 1 haftadır hasta emmek istemiyor
Aslisiydan1 Emineyakupoglu bence doktora sormadan vermeyin ben verdim emen çocuğum etmez oldu sadece mama şuan ağzına almiyo memeyi ister şırınga olsun ister biberon tat farklılığından midir bilmem her bebek mama istiyo ayrıca oğlum 5 ayluk 7 kilo sizinki maşallah gayet iyi