Zelnuray masallah size konusun hic eksik etmeyin siz konustukca oda ogrencek emin olun. Benim kizim 8 aylik olmak uzere derdini anlatabiliyor artik mesela. Anne hep diyodu simdi baba, gel, git ,fatih(babasinin adi) 🤣 mama,deyze,evet,evee,hadii, su yerine buuurrrr ... Aklima gelmeyende vardir mutlaka. Ve hep konustugumun etkisi oldugunu dusunuyorum ben.