kirmizibasliklikiz_
Elbette bu gibi yan etkileri de olabilir.
Gözlemleyerek mudahelede bulunuyorum bakıyorum vurma,ağlatma yok ama küçük bir çekişme var aralarında müdahale etmiyorum ama saçını cekiyor vuruyor vs. bu durumda mudahele ediyorum.
Her durumda ben aralarına girince kendileri cozemiyorlar maalesef
Mesela en çok kavgamız oyuncaklar arasında oluyor biri,diğerinin elindeki oyuncağı almak istiyor diyorum ki kardeşine önce kendi oyuncaginla değiştirmeyi teklif et istemezse başka oyuncak bul o bırakınca sen oynarsın buna alıştılar bazen düzenin dışına cikilsada elbette alistirdigim şekilde ilerliyorlar.
Kızınızın yeniden düzelmesine sevindim 🥰