elifugba 5 aylik olcaz.4 aylıkken kan damlasına başladık kabız yaptığı için 3 gundur kullanmıyoruz ama hala yeşil kaka yapiyo. Internette usuten bebek de yeşil kaka yapar yazıyo ama
Poncikkkk elifugba eğer emziriyosanız normal emzirmeden olabiliyor ve yediklerimzde bebeğe geçtiğinden farklı renkte yapması normal yeterli mukuslu kanlı gri siyah olmasın
papatya_1125 elifugba o dönemde etrafi izliyorlar memede çok kalmiyolar. Haliyle on sütü fazla aldıkları için yeşil oluyo. Üşüdüğünde ise daha parlak ve sırf sümük gibi oluyo
elifugba Poncikkkk o zaman noluyo kusura bakmayın bilmedigim için soruyorum kanlı olursa sıkıntı onu biliyorum
Poncikkkk elifugba niye bilmiyorum ama emzirirken normal olduğunu biliyorm olabilir insan araştıra öğrene biliyor Bunda yazıyo