Mucizemxx Kızlar 2 buçuk ay önce spinal sezeryan oldum 1 aylıkken sırtımı zorladım zaten ağrım vardı o günden beri 1 aydır aşırı ağrıyor çaydanlığı bile kaldıramıyorum gerçekten o derece hiç abartmıyorum nasıl geçer ilaçta kullanamiyorum emzirdigim için