Bende 9 gündür bekliyorum normalde 2 gün erken gelirdi.Bu ay gününden önce hafif bir kanama yasadim hemen kesildi 1 gün bile sürmedi.Adetimin günü gelmeden kan vermiştim negatif idrar testi negatifi şuan 9 gün geçti bidaha mi versem diyorum hatta kan.Pskilojik olarak mi bilmiyorum ama sürekli mide bulantısı yorgunluk ve uyuma isteğim var.Gec döllenme olabilirmi diye düşünüyorum,🤔🤔