Mea4680 hayırlısı olsun üzülecek birşey yok canım. Ama keşke Rabbim önce isteyene verse. Mesela bende az önce adet oldum. 2 senedir istiyoruz olmuyor. Kızım daha bu sabah bana anne kardeşim olursa bana abla mı diyecek demişti. Moralim çok bozuk :( lütfen üzülmeyin Allahın gücüne gitmesin :( zaten bebeğiniz 9 aylık mış. Diğeri dogana kadar bir bucuk yaşında olacak