Oğlum 11 ay 5 günlük iki gündür sebebsiz ağlamalar mizmizlanlamar dişine bakıyorum azı disin yeri kabarmış belli olmus sürekli ağlıyor ateşi 37 oluyor arada bı gece uykusu 0 oldu lütfen bana akıl verin benim dayanack gücüm sabrım kalmadı kendimi tükenmiş bitmiş hissediyorum