Prens_annesi2110 Şokta sleepy kilot bezde indirim var arkadaşlar maxi boy 60 lı 39.90 a aldım dün başladı bilginiz olsun
Egesem Prens_annesi2110 kullanışlı okuyor mu 7 aylık bizimki alsam rahat giydirrbilir miyim acaba gerçi Dün başladı bitmiştir bile ama😄
Prens_annesi2110 Egesem vardı daha burdaki şokta ben kullandım memnunum ya 10.5 aylığız bizde 😄 8 9 aylıkken de kullanmıştım
Sedayvaz35 Prens_annesi2110 bisey sorabilir miyim bi arkadasim kulot bezler tek tarafli aciliyor büyük tuvaletini yapinca nasil degistirveksin hic kullanisli degil demisti
Mucizem_0809 Sedayvaz35 2 kenardan yırtıyosunuz normal bez gibi oluyor benim oğlum 3 aylık 4.aya gitcez ishalken bile kullandık hiç taşırmadı bile çok memnun kaldım