Kızlar selam, bebeğim 3 aylık bu zamana kadar hep anne sütü aldı, aralarda çok nadir biberon vermiştim bir yere gidiyorsam , bugün kayın valideme bıraktım , önceden sağıp dondurduğum sütümü de buzluktan çıkardım kayınvaldeme verdim , içiremiş bebek öğürmüş,kaşıkla vermişler öğürmüş, içirirken bende denedim eve gidince içmiyor bebek ama aynı biberınla anne sütünü hazır sağmamla 1 ay önce içiyorfu. Acaba süt dondurulunca mı içmedi , biberondan mı yoksa :( bilginz varmı