Durulina Bebeğim 3,5 aylık doğduğundan bu yana hırıltımız var öncekine oranla şuan daha iyi çok şükür. Eczaneden izotonik sodyum klorür aldım doktor tavsiyesi ile hava olarak ver dedi. Sadece bunu verdi eczaneden alırkende eczacı ilaçla kullanılması gerekir dedi. Siz bu serumu nasıl kullanıyorsunuz? Hava olarak mı buruna sıkarak mı? Yanlış birşey yapmak istemiyorum :/
Mineltoygar Durulina kızımda da burna sıkarak kullanmıştım, 3.5 aylık oğlumda da kullanıyorum ama tabi fazla değil şırımgayla çekip 2 ml 2 sine yetiyo artıyo bile
Gzdcnrdnz Eczacı onu normal serum olarak kullanacağınızı düşündüğü için öyle söylemiştir. Bebek için kullanımında şırıngaya çekip burnuna enjekte ediyorsunuz.