Zisanince Kızlar bebeğim normal kucaktayken boğuluyor gibi oluyo arada nefes alamıyor gibi oluyo yutkunurken yani neden acaba sizde de oluyor mu bebeğim 1 ay 29 gğnlük
Leylazra Zisanince Mutlaka doktorunuza gidin.Ve burun kanalının açık olduğuna emin olun.Kurulukta olabilir tıkanıklıkta.Ve malesef ani bebek ölümüne yol açmakta.O yüzden tuhaflık gördüğünüz an doktora başvurun.
[silindi] Zisanince merhaba. aynı sorunları 3.5 ay yasadım cok kez acile gittim. hatta bir kere bogulmaktan kurtardım. benim bebegimde reflü vardı ve kendini reflüden kurtarmaya calısıyordu. mutlaka doktora gidin ne oldugunu söyler.
Ilaydacimen0325- Zisanince ilk 6ay hırıltı normal merak etmeyin kaç doktora sormuştum bunu tecrübesizlikten benim bebeğimde bildiğiniz boğulacak gibi cebelleşirdi gece uykusunda falan doktor hep normal dedi bana serum fizyolojik sık iki üç damla rahatlatır diyordu altı ay sonra hepsi geldi geçti zaten
Sakileyt Zisanince tamam işte onunla ilgili olabilir geniz akıntısı balgam yapar bronşit olirsada zor nefes alır mutlaka git hava verir doktor rahatlar bebekte geçmiş olsun çok
Mercanbebek Boğazdaki balgam rahat nefes almasını engeller buhar vermeniz bebeği rahatlatacaktır ama doktorunuza danışın önce ihmal etmeyin cok ufak balgam ciğerlerine inmesin
Araslarcaaa serum fizyolojik yapın lütfen devam ediyorsa doktora başvurun bebekler 4 aylarınla kadar ağızlarından nefes almazlar burun çok önemli geniz Akıntısı varsa balgam yapıyor olabilir
Aseless Araslarcaaa bebek bu dediğinizi yapmak için daha küçük onun derisi daha çok ince zeytinyagi neyse ama sarımsak zarar verebilir, yakabilir .. amacım tartışmak değil sadece verdiğiniz bilginin yanlış olduğunu söylemek isterim
Ilaydacimen0325- Ilaydacimen0325- hırıldı emdiği sütten yada mamadan kaynaklıdır büyük ihtimalle boğazında az bi damla kalsa bile hırıltı yapıyor bebeğiniz iyiyse başka bir belirti yoksa bence gitmenize gerek bile yok doktora iletişim kurabiliyorsanız mesaj atın rahatlatır sizi illaki