Anneler merhaba bebeğim doğduğundan beri Prima kullanıyorum çok memnunum fakat son aldığım paket sürekli sızdırma yapıyor bezi açıyorum nemli .8 saat bezi almadığım oluyor geceleri hiç böyle nemli sızdırma yapmazdı .acaba benim kızım havalar soğudu üşüdüğü için mi çok çiş yapıp sızdırıyor yoksa bezin kalitesi mi değişti .yardımcı olurmusunuz 🙏🙏