Banumutdefne durumu dinledi tetkik verdi total ige ve bir test daha yaptı hormoncu galba bakmam gerek onda birşey çıkmadı ama total de genelde baktı alerjik çıktı canım test yapalım kandan veya deriden dedim gerek dahi yok dedi deri testinde 20 tane iğneyi kaldırmaz kolunu oynatır dedi kanda da yaşi küçük daha net sonuç vermeye dedi ben çok ısrar ettim deri testinde ki sonucun net cikmayacagini bildim halde laboratuar la görüş dediler bir ordaki hocada 4 yaş yapıyoruz o bile zor duruyor dedi bende üstüne olmadan alerjinin çünkü biliyordum araştırdım için ameliyat için bekle dedi belki alerjiyi üstünden atar atmacada yaşı küçük daha dedi bekle ki bize mustafa kemal adalı 80 dedi ama çocuk doktoru diğer röntgen daha tıkalı son olan daha iyi dedi.koruyucu verelim dedi birde sprey ben ilacı istemedim çünkü kullanırkende hasta olduğumuz için doktorda saygı duydu hasta olduysa birşey diyemem diye udi yağı vs sordum kullanimina yağların hiçbir zararı olmaz kullan dedi