Silacnr011 Kızlar bebeğim 7 aylık kabarık pişik oldu sabah hafif kızarıklık vardı bbepantol sürdüm şuan çok kotu durumda çok ağlıyor acil yardım ne surmeliyim zeytinyağı sürdüm geçmiyor 2 saat olacak yoğurt sürdüm şimdide abartısız kıpkırmızı baya kabarık
[silindi] Silacnr011 güzelce yıkayın biraz açık kalsın varsa sudocrem sürün.yağ asitli daha zarar vermiştir .
aslhnaydmr Trosyd krem al eczaneden bizimde aynı şekildeydi 2 gün uyumadı ağlamaktan trosyd kremle geçirdik doktorumuz yazdı hemen eczaneden alıp geceden sür sabaha hafifletir bir sonraki aürmede geçer